loading...

فروش تجهیزات مخابراتی

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:12

مشخصات مرکز گرنداستریم UCM6204

مرکز گرنداستریم UCM6204 ویژگی‌های صوت، ویدیو، داده و قابلیت حرکت در سطح سازمانی را در یک راه حل آسان برای مدیریت ترکیب می‌کند. قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود در زمان عدم حضورتان در محل کار داخلی محل کار را روی کامپیوتر یا موبایل خود بدون هزینه اضافی به همراه داشته باشید. سانترال تحت شبکه سری UCM6200 برای ارائه یک راه حل متمرکز برای نیازهای ارتباطی مشاغل طراحی شده است. این سری IP PBX به کسب‌ و کارها اجازه می‌دهد تا چندین فن‌ آوری ارتباطی مانند صوتی، تماس ویدیویی، کنفرانس ویدیویی، نظارت تصویری، ابزارهای داده، گزینه‌ های تحرک و مدیریت دسترسی تسهیلات را در یک شبکه مشترک که می‌تواند از راه دور مدیریت و یا دسترسی داشته باشد، متحد کند.

این سانترال گرنداستریم سری UCM6200 از تولیدات جدید شرکت آمریکایی گرنداستریم و از با کیفیت ترین مراکز تلفن IP می باشد که برای شرکت ها و دفاتر کار متوسط و کوچک طراحی گردیده است. با این مرکز تلفن می توان از امکانات عمومی مانند کنفرانس، انتقال تماس در حین مکالمه و یا دائم و انتظار مکالمه پا را فراتر گذاشته و از امکانات بی نظیری مانند تماس اینترنتی، صندوق صوتی و ضبط مکالمات بدون هزینه های اضافی بهره مند شد. مرکز گرنداستریم مدل UCM6204 دارای صفحه نمایش LCD گرافیکی LCD 128×32 با دکمه DOWN & OK می باشد همچنین این مرکز تلفن قابلیت تنظیم مجدد سوئیچ را دارد.

این برنددر حال حاضر در شهرهای دیگر آمریکا مانند لس آنجلس، کالیفرنیا، دالاس و کشورهایی مانند چین، ونزوئلا، مراکش، مالزی، اسپانیا، اوکراین و کلمبیا نمایندگی دارد. این شرکت از ابتدای تاسیس سعی کرد از فناوری «انتقال صدا در اینترنت» برای تقویت شبکه تلفنی شرکت ها استفاده کند. مراکز تلفن آنالوگ معمولاً PBX نامیده می شوند و سیستم های شبکه ارتقا یافته ای که در حال حاضر در بازار موجود است به عنوان VoIP شناخته می شوند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6204 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:11

مشخصات مرکز گرنداستریم UCM6308

مرکز گرنداستریم UCM6308 به کسب و کارها اجازه می دهد تا ارتباطات و همکاری یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیر ایجاد کنند. راه حل ها این سری از سانترال ویپ بستری را فراهم می کند که تمام ارتباطات تجاری در یک واحد متمرکز را یکپارچه کند. راه حل های این مرکز شامل جلسات و کنفرانس ویدیویی که به کارمندان اجازه می دهد به دسکتاپ، موبایل، سری GVC متصل شوند. این محصول دارای 8 پورت RJ11 FXO و 8 پورت RJ11 FXS می باشد. تمامی پورت ها دارای قابلیت Lifeline در صورت قطع برق هستند. تعداد پورت ها را می توان با همتا کردن با یک گیت وی FXS و یا گیت وی FXO افزایش داد. از طرفی جهت اتصالات شبکه ای دارای سه پورت گیگابیت خود تطبیق پذیر در حالت های سوئیچ، مسیریابی یا دوتایی بوده که از قابلیت PoE پشتبانی می کنند.

مرکز UCM6308 گرنداستریم شامل ویژگی های تماس تصویری، کنفرانس ویدیویی، نظارت تصویری، جلسات وب، داده، تجزیه و تحلیل، تحرک، دسترسی به امکانات، اینترکام و موارد دیگر می باشد. مرکز گرنداستریم مدل UCM6308 تا 3000 کاربر را پشتیبانی می کند و دارای یک وب داخلی است. همچنین از 450 تماس همزمان در تلفن ویپ و حداکثر 300 تماس SRTP همزمان پشتیبانی می کند. دستگاه ها و تلفن های IP می توان آن را با اکوسیستم UCM6300 جفت کرد تا یک پلت فرم هیبریدی ارائه دهد که ترکیبی از کنترل یک IP PBX داخلی با دسترسی از راه دور یک راه حل ابری است. اکوسیستم UCM6300 متشکل از برنامه Wave برای دسکتاپ، وب و موبایل، که یک هاب برای همکاری از راه دور فراهم می کند.

استفاده از مراکز تلفن مزیت های زیادی را برای کاربران ایجاد می کند. برای مثال در زمان عدم حضورتان در محل کار، می توانید داخلی محل کار را روی کامپیوتر یا موبایل خود بدون هزینه اضافی به همراه داشته باشید که این ویژگی بسیار لذت بخش و کارآمد می باشد. IP-PBX گرنداستریم مدل UCM6308 برای راه حل یکپارچه ارتباطات قدرتمند و مقیاس پذیر در یک سکوی آسان برای مدیریت با هزینه صدور مجوز طراحی شده است. مشاغل می توانند تمام فناوریهای ارتباطی خود را در یک شبکه متمرکز متحد کنند که شامل صدا، فیلم، داده، تحرک، ارتباطات داخلی، امکانات، دسترسی و موارد دیگر باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6308 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید رک شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:10

ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6510

مرکز گرنداستریم UCM6510 یکی از بهترین و با کیفیت ترین IP PBX های موجود در رده Enterprise است که برای شرکت ها طراحی شده است. سانترال گرنداستریم مدل UCM6510 دارای یک پورت E1/T1/J1، دو پورت FXO و دو پورت FXS است. این محصول از کمپانی گرنداستریم برای اتصال به بستر IP دارای 2 پورت شبکه گیگابیت اترنت مجهز به PoE می باشد. در واقع UCM6510 یک دستگاه IP PBX نوآورانه برای شبکه‌ های E1/T1/J1 است که ارتباطات یکپارچه و حفاظت امنیتی در سطح سازمانی را به شیوه‌ ای آسان برای کسب‌ وک ارهای کوچک تا متوسط (SMB) به ارمغان می‌آورد. این محصول دارای یک پورت E1 است و قابلیت ثبت 2000 کاربر و 200 تماس همزمان را دارد. همچنین برای افزایش پورت های این تجهیز می توانید 50 SIP Trunk ایجاد نمایید و با ویپ گیت وی های دیگر ارتباط برقرار نمایید.

مرکز گرنداستریم UCM6510 دارای 2 پورت RJ11 (هر دو با قابلیت Lifeline در صورت قطع برق) و دو پورت گیگابیتی (سوئیچ یا روت شده) با PoE می باشد. این مرکز تلفن مدل UCM6510 قابلیت نصب در رک و دسکتاپ را دارد. کدک های ویدیویی آن شامل: H.264، H.263، H263+ می باشد. مرکز گرنداستریم مدل UCM6510 دارای پرتکل های شبکه TCP/UDP/IP ،RTP/RTCP ،ICMP ،ARP ،DNS ،DDNS ،DHCP ،NTP ،TFTP ،SSH ،HTTP/HTTPS PPPoE SIP (RFC3261) ،STUN ،SRTP ،TLS ،LDAP می باشد. از ویژگی های تلفنی و پیشرفته می توان به IVR پنج سطحی، ضبط مکالمات، صف انتظار مکالمه، گزارش گیری از تماس ها، پشتیبانی از SIP Video با استفاده از کدک های H.264 ,H.263 و H.263+ وپشتیبانی از Voicemail و FAX to Email اشاره نمود. این مرکز گرنداستریم برای از بین بردن نویز و اکو در پورت E1 و FXO از قابلیت حذف اکو به صورت 128 میلی ثانیه استفاده می نماید.

به طور کلی سانترال یا مراکز تلفن که از روز اول یکی از مهم ترین اعضای هر سازمان و شرکت در برقراری ارتباطات داخلی و شهری بوده اند به دسته های مختلف تقسیم می شوند. پل های کنفرانس آن شامل: حداکثر 8 پل، حداکثر 64 شرکت کننده در کنفرانس به طور همزمان می باشد. وزن واحد این محصول 2.165 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن 3.012 کیلوگرم است. از طرفی این محصول دارای LCD گرافیکی 128×32 نقطه ای با دکمه های DOWN و OK می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6510 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:09

معرفی مرکز تلفن گرنداستریم UCM6304A

مرکز تلفن گرنداستریم UCM6304A از سری UCM6300 Audio مرکز گرنداستریم بوده که به کسب و کارها اجازه می دهد تا ارتباطات و همکاری یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیری ایجاد کنند. راه حل ها این سری از سانترال های IP بستری را فراهم می کند که نیازهای اساسی ارتباطات تجاری را یکپارچه می کند. از جمله صدا، پیام‌ رسانی فوری (IM)، جلسات صوتی، جلسات صوتی وب، داده‌ها، تجزیه و تحلیل، تحرک، دسترسی به تسهیلات، اینترکام و موارد دیگر را یکسان می‌کند. این محصول دارای 4 پورت FXS و 4 پورت FXO به صورت RJ11 می باشد. مرکز تلفن UCM6304A گرنداستریم سری صوتی UCM6300 تا 1000 کاربر و 150 تماس همزمان را پشتیبانی می کند و دارای پیام رسانی فوری داخلی است.

این سری UCM6300 Audio یک پلت فرم ارتباط تجاری قدرتمند برای هر کسی فراهم می کند. این محصول دارای 3 پورت شبکه گیگابیتی با قابلیت PoE است. مرکز تلفن سانترال گراند استریم مدل UCM6304A دارای پورت های جانبی SD و 2 پورت USB می باشد. این سانترال تحت شبکه از رایانه های رومیزی، دستگاه های تلفن همراه، تلفن های IP و سایر نقاط پایانی SIP و همچنین سرویس ابری UCM RemoteConnect را پشتیبانی می کند. سرویس ابری UCM RemoteConnect کاربران راه دور را پشتیبانی می کند تا بهترین پلتفرم هیبریدی را ارائه دهد که کنترل یک PBX IP داخلی را با دسترسی از راه دور و مدیریت سیستم یک راه حل ابری ترکیب می کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Free Wave رتباطات صوتی و پیام فوری (IM) آسان را امکان پذیر می‌کند و به کاربران اجازه می دهد با هم ارتباط برقرار کنند و همکاری کنند

این محصول از سرویس ابری UCM RemoteConnect برای کاربران راه دور پشتیبانی می کند تا بهترین پلتفرم هیبریدی در کلاس خود را ارائه دهد که کنترل یک سانترال IP داخلی را با دسترسی از راه دور و قابلیت مدیریت سیستم یک راه حل ابری ترکیب می کند. به طور کلی سری UCM6300 با ارائه راه‌ حل‌ های ارتباطات و همکاری یکپارچه با مجموعه‌ ای از ابزارهای تحرک، امنیت، پیام‌ رسانی فوری، کنفرانس صوتی و همکاری، یک پلت فرم ارتباط تجاری قدرتمند را برای هر سازمانی فراهم می‌کند. حفاظت امنیتی پیشرفته با بوت امن، گواهی منحصر به فرد و رمز عبور پیش فرض تصادفی برای محافظت از تماس ها و حساب ها از قابلیت این سانترال تلفن می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز تلفن گرنداستریم UCM6304A بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:08

مشخصات مرکز تلفن گرنداستریم مدل UCM6300A

مرکز تلفن گرنداستریم مدل UCM6300A به کسب و کارها اجازه می دهد تا ارتباطات و همکاری یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیر ایجاد کنند. این سری از سانترال های IP بستری را فراهم می کند که نیازهای اساسی ارتباطات تجاری را یکپارچه می کند. این سانترال ویپ تا 250 کاربر را پشتیبانی می کند و دارای پیام رسانی فوری داخلی است. مرکز تلفن یک پلت فرم ارتباط تجاری قدرتمند برای هر کسی فراهم می کند. پورت های FXS تلفن آنالوگ به این صورت است که تمامی پورت ها دارای قابلیت Lifeline در صورت قطع برق می باشند و رابط های شبکه آن شامل سه پورت گیگابیت خود تطبیق پذیر (حالت سوئیچ، روت شده یا دوتایی) با PoE+ است.

پورت های جانبی آن رابط کارت 1*USB 3.0، 1*SD می باشد همچنین سانترال تحت شبکه گرنداستریم مدل UCM6300A با اکوسیستمی از ابزارهای تحرک، امنیت، صدا و همکاری همراه است. این محصول نیازهای اساسی ارتباطات تجاری، از جمله صدا، پیام‌رسانی فوری (IM)، جلسات صوتی، جلسات وب صوتی، داده‌ها، تجزیه و تحلیل، تحرک، دسترسی به امکانات، دستگاه‌های مخابره داخلی و غیره را یکپارچه کند. این مرکز تلفن قابلیت پشتیبانی از Wideband کدک اپوس را نیز دارا می باشد. طراحی کیس و مواد آن رومیزی، پلاستیک است.

مرکز تلفن گرنداستریم مدل UCM6300A تا 1500 کاربر را پشتیبانی میکند و شامل یک پیام رسانی فوری داخلی (IM)، پلت فرم کنفرانس صوتی و برنامه رایگان Wave است که به کاربران اجازه می دهد از رایانه های رومیزی، دستگاه های تلفن همراه، انواع تلفن ویپ IP و موارد دیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند. نقاط پایانی SIP این سرویس از سرویس ابری UCM RemoteConnect برای کاربران راه دور پشتیبانی می کند تا بهترین پلتفرم هیبریدی در کلاس را ارائه دهد که کنترل یک PBX IP داخلی را با دسترسی از راه دور و مدیریت سیستم یک راه حل ابری ترکیب می کند. این مرکز از برند گرنداستریم از قابلیت کنترل پنل گرافیکی نیز پشتیبانی می کند.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:08

ویژگی های برجسته مرکز تلفن گرنداستریم UCM6308A

مرکز تلفن گرنداستریم UCM6308A به کسب و کارها اجازه می دهد تا ارتباطات و همکاری یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیر ایجاد کنند. این سری از سانترال ویپ بستری را فراهم می کند که نیازهای اساسی ارتباطات تجاری را یکپارچه سازد. سری UCM6300 تا 1500 کاربر را پشتیبانی می کند و دارای پیام رسانی فوری داخلی است. گرنداستریم مدل UCM6308A که در مجموعه صوتی UCM6300 یک مرکز تلفن ویپ و به عنوان راه حل ارتباط و همکاری یکپارچه صوتی قدرتمند برای هر سازمانی، یک راه حل ارتباطی یکپارچه سطح بالا را ارائه می دهد، با اکوسیستمی از ابزارهای تحرک، امنیت، صدا و همکاری همراه می باشد. مرکز تلفن ویپ UCM6308A از رایانه های رومیزی، دستگاه های تلفن همراه، تلفن های IP و سایر نقاط پایانی SIP و سرویس ابری UCM RemoteConnect پشتیبانی می کند و برای این که بهترین عملکرد را داشته باشد قابلیت مدیریت سیستم از راه دور را با خود به همراه دارد.

مرکز گرنداستریم UCM6308A یکی از محصولات بسیار قدرتمند شرکت آمریکایی گرنداستریم و از با کیفیت ترین مراکز تلفن IP می باشد که برای شرکت ها و دفاتر کار متوسط و بزرگ طراحی گردیده است. این محصول از سری مراکز سری جدید 6300A به حساب آمده و کلیه امکانات سری قدیمی آن بهینه سازی شده است. با این مرکز تلفن می توان از امکانات عمومی مانند کنفرانس، انتقال تماس در حین مکالمه و یا دائم و انتظار مکالمه پا را فراتر گذاشته و از امکانات بی نظیری مانند تماس اینترنتی، صندوق صوتی و ضبط مکالمات بدون هزینه های اضافی بهره مند شده است. Grandstream امسال بیست و یکمین سالگرد خود را جشن می گیرد. تاریخچه گرنداستریم از سال 2002 آغاز می شود، زمانی که بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند چیزی را تولید کنند که به عنوان یکی از اولین دستگاه های SIP موجود در بازار شناخته شود.این شرکت از ابتدای تاسیس سعی کرد از فناوری «انتقال صدا در اینترنت» برای تقویت شبکه تلفنی شرکت ها استفاده کند.

در سال 2003، اولین محصولات رسمی گرند استریم وارد بازار شد که یکی از آن ها BT100، یک تلفن IP ساده، و HT286، یک تلفن آنالوگ بود. در سال 2005، گراند استریم اولین تلفن تصویری IP خود را با نام GXV3000 به بازار فناوری معرفی کرد. این سری از سانترال‌های IP بستری را فراهم می‌کند که نیازهای اساسی ارتباطات تجاری، از جمله صدا، پیام‌رسانی فوری (IM)، جلسات صوتی، جلسات وب صوتی، داده‌ها، تجزیه و تحلیل، تحرک، دسترسی به امکانات، دستگاه‌های مخابره داخلی و غیره را یکپارچه کند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز تلفن گرنداستریم UCM6308A بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:07

مشخصات مرکز گرنداستریم UCM6301

مرکز گرنداستریم UCM6301 برای راه حل ارتباطات یکپارچه قدرتمند و مقیاس پذیر در کسب و کارها طراحی شده است. مشاغل می توانند تمام فناوری های ارتباطی خود را در یک شبکه متمرکز متحد کنند که شامل صدا، تماس ویدیویی، کنفرانس ویدیویی، جلسات وب، داده ها، تجزیه و تحلیل، ارتباطات داخلی، امکانات دسترسی و موارد دیگر باشد. این سانترال ویپ حداکثر 500 کاربر و 75 تماس همزمان را پشتیبانی می کند. مرکز گرنداستریم مدل UCM6301 یکی از تولیدات جدید شرکت آمریکایی گرند استریم و از با کیفیت ترین مراکز تلفن ویپ می باشد که برای شرکت ها و دفاتر کار متوسط و بزرگ طراحی گردیده است. این محصول دارای 1 پورت FXS RJ11 و 1 پورت FXO RJ11 بوده و 3 پورت اترنت گیگابیتی خود تطبیق پذیر (حالت سوئیچ، مسیریابی یا دوتایی) با پشتیبانی از PoE نیز دارا می باشد.

این محصول از سری مراکز سری جدید 63xx به حساب آمده و کلیه امکانات سری قدیمی آن بهینه سازی شده است. با این مرکزتلفن می توان از امکانات عمومی مانند کنفرانس، انتقال تماس در حین مکالمه و یا دائم و انتظار مکالمه پا را فراتر گذاشته و از امکانات بی نظیری مانند تماس اینترنتی، صندوق صوتی و ضبط مکالمات بدون هزینه های اضافی بهره مند شد. به طور کلی مرکز گرنداستریم مدل UCM6301 و سانترال های UCM گرنداستریم یکی از کاملترین و با کیفیت ترین تجهیزات IP-PBX هستند که با پشتیبانی و گارانتی مناسب این شرکت همراه شده است. این سانترال ها دارای ظاهری کوچک و کم جا میباشد و به صورت رکمونت و دسکتاپ مورد استفاده قرار میگیرد.

برند گرنداستریم از جمله برند های فعال در حوزه تجهیزات ویپ و شبکه بوده که تمامی محصولات این برند از ویژگی های کاربردی برخوردار بوده و استاندارهای لازم را نیز دارا می باشند. Grandstream که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است از شناخته شده ترین برند ها می باشد. IP-PBX گرنداستریم مدل UCM6301 با 1 پورت FXO برای اتصال به خطوط شهری و همچنین 1 پورت FXS برای دستگاه های آنالوگ مانند فکس و گوشی های تلفن رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی یک سانترال IP برای شرکت های کوچک می باشد. در ادامه، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6301 بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید برای تهیه این سانترال تحت شبکه و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه اینترنتی ایمان ارتباط مراجعه کنید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:06

مشخصات مرکز گرنداستریم UCM6302

مرکز گرنداستریم UCM6302 جز سانترال های UCM گرنداستریم است و یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین تجهیزات IP-PBX هستند که با پشتیبانی و گارانتی مناسب این شرکت همراه شده است. این سانترال ویپ دارای ظاهری کوچک و کم جا می باشد و به صورت رکمونت و دسکتاپ مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای 2 پورت RJ11 FXS و 2 پورت RJ11 FXO می باشد که تمامی پورت ها دارای قابلیت Lifeline در صورت قطع برق هستند. این محصول دارای 1 پورت USB 3.0 و یک پورت برای رابط کارت SD می باشد. از طرفی نمایشگر آن به صور LCD رنگی 320 × 240 با صفحه نمایش لمسی برای کلید های میانبر و نوار اسکرول طراحی شده است. این مرکز گرنداستریم مدل 6302 یک راه حل یکپارچه برای ارتباطات قدرتمند و مقیاس پذیر بوده و برای مدیریت طراحی شده است. این مراکز حداکثر 1000 کاربر و 200 تماس همزمان و حداکثر 120 تماس SRTP همزمان را پشتیبانی می کند.

مشاغل می توانند تمام فناوری های ارتباطی خود را با استفاده از یک مرکز تلفن در یک شبکه متمرکز متحد کنند که شامل صدا، فیلم، داده، تحرک، ارتباطات داخلی، امکانات، دسترسی و موارد دیگر باشددر واقع با استفاده از یک مرکز می توانید در زمان عدم حضورتان در محل کار، داخلی محل کار را روی کامپیوتر یا موبایل خود بدون هزینه اضافی به همراه داشته باشید. قبلا با امکانات UCM گرنداستریم سری 6200 تا به حال آشنا شده ایم و به نقد و بررسی آن پرداخته ایم. حال با پیشرفت روزانه تکنولوژی و جایگزینی محصولات جدید با قابلیت های بیشتر، کمپانی گرنداستریم به تولید مرکز های ucm جدید سری 6300 پرداخته است. مرکز گرنداستریم مدل UCM6302 یکی از تولیدات جدید شرکت آمریکایی گرند استریم و از با کیفیت ترین مراکز گوشی ویپ گرنداستریم می باشد که برای شرکت ها و دفاتر کار متوسط و بزرگ طراحی گردیده است. این محصول از سری مراکز سری جدید 63xx به حساب آمده و کلیه امکانات سری قدیمی آن بهینه سازی شده است.

برای بالا بردن ظرفیت این دستگاه ها از ظرفیت اولیه میتوانید از گیت وی های FXO، گیت وی های FXS و گیت وی های E1-PRI گرنداستریم به شکل جداگانه استفاده کنید که نیاز به کانفیگ و پیچیدگی نصب و راه اندازی هم روی UCM های گرنداستریم ندارند. این محصول نیز دارای سه پورت گیگابیتی خود تطبیق پذیر در حالت سوئیچ، روت شده یا دو کارت بوده که از قابلیت PoE پشتیبانی می کند. این محصول در ابعاد کلی 270 × 175 × 36 میلی متری تولید شده است که وزن آن برابر با 705 گرم می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت انتقال تماس، انتظار تماس، ضبط تماس، سابقه تماس، آهنگ زنگ، تلفن گویا، موسیقی در انتظار، پست صوتی، شماره گیری سریع، تماس برگشتی، شماره گیری بر اساس نام، کنفرانس صوتی، کنفرانس ویدیویی و بسیار ویژگی دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم UCM6302 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 17:05

مشخصات مرکز تلفن گرنداستریم مدل UCM6304

مرکز تلفن گرنداستریم مدل UCM6304 جز سانترال های UCM گرنداستریم است و یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین تجهیزات IP-PBX هستند که با پشتیبانی و گارانتی مناسب این کمپانی همراه شده است. این سانترال ویپ دارای ظاهری کوچک و کم جا می باشد و به صورت رکمونت و دسکتاپ مورد استفاده قرار میگیرد. مرکز گرنداستریم مدل UCM6304 از قابلیت POE پشتیبانی می کند. UCM6304 یکی از تولیدات شرکت آمریکایی گرند استریم و از با کیفیت ترین مراکز تلفن IP می باشد که برای شرکت ها و دفاتر کار متوسط و بزرگ طراحی گردیده است. این محصول از سری مراکز سری جدید 63xx به حساب آمده و کلیه امکانات سری قدیمی آن بهینه سازی شده است. با این مرکزتلفن می توان از امکانات عمومی مانند کنفرانس، انتقال تماس در حین مکالمه و یا دائم و انتظار مکالمه پا را فراتر گذاشته و از امکانات بی نظیری مانند تماس اینترنتی، صندوق صوتی و ضبط مکالمات بدون هزینه های اضافی بهره مند شد.

بسیار لذت بخش خواهد بود در زمان عدم حضورتان در محل کار داخلی محل کار را روی کامپیوتر یا موبایل خود بدون هزینه اضافی به همراه داشته باشید. در بررسی اولیه بر روی این سرور های ویپ پورت های FXO ,FXS ,E1 دیده میشوند که با توجه به مدل UCM، تعداد و نوع پورت تغییر میکند. این پورت ها تا حدودی نیاز به خرید گیتوی های اضافه را رفع می نماید و موجب صرفه جویی در هزینه میگردد. این مرکز مدل UCM6304 دارای LCD گرافیکی 128×32 نقطه ای با دکمه های DOWN و OK می باشد. برای بالا بردن ظرفیت مرکز گرنداستریم مدل UCM6304 از ظرفیت اولیه میتوانید از گیت وی های FXO، گیت وی های FXS و گیت وی های E1-PRI گرنداستریم، به شکل جداگانه استفاده کنید که نیاز به کانفیگ و پیچیدگی نصب و راه اندازی هم روی UCM های گرنداستریم ندارند. مرکز گرنداستریم مدل UCM6304 برای راه حل یکپارچه ارتباطات قدرتمند و مقیاس پذیر در یک سکوی آسان برای مدیریت با هزینه صدور مجوز طراحی شده است.

شرکت گرنداستریم در سال 2002 تاسیس شد و تا امروز توانسته است با ارائه راهکار های ارتباطی یکپارچه مبتنی بر پروتکل SIP قدم های موثری در معرفی و پیشرفت این صنعت بردارد. بیشترین افتخار گرند استریم به علت پذیرفته شدن در بازارهای جهانی صنعت ویپ می باشد. از تجارت های کوچک تا بزرگ با محصولات گرند استریم آشنا هستند . کاهش هزینه ها ، افزایش امنیت و تنوع محصولات در راهکار گرند استریم کاملا مشهود است. با این محصول مشاغل می توانند تمام فناوری های ارتباطی خود را در یک شبکه متمرکز متحد کنند که شامل صدا، فیلم، داده، تحرک، ارتباطات داخلی، امکانات، دسترسی و موارد دیگر باشد. این مراکز حداکثر 2000 کاربر و 300 تماس همزمان را پشتیبانی می کند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز گرنداستریم مدل UCM6304 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 3
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 17:04

معرفی گیت وی ویپ یستار مدل TG1600

گیت وی ویپ یستار مدل TG1600 دارای 16 کانال GSM، قابل نصب در رک 1U برای شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات با مسیریابی تماس انعطاف پذیر، صدای با کیفیت بالا، عملکرد بالا و قابلیت اطمینان بسیار سودمند است. گیت وی یستار از ارتباطات دو طرفه پشتیبانی می کند بنابراین هزینه مکالمات می تواند به طور قابل توجهی توسط شبکه VoIP یا GSM کاهش یابد. که این مورد برای تمامی کاربرانی که به گیت وی رکمونت علاقه دارند مناسب است. یستار طراح و سازنده پیشرو محصولات ارتباطات IP و محصولات نظارت تصویری IP، امروز مدل جدید VoIP GSM NeoGate TG1600 را معرفی می کند. گیت وی ویپ یستار مدل TG1600 با ابعاد 440×250×44 میلی متر، در دمای 0 تا 40 درجه بهترین کارکرد را دارد. این محصول شگفت انگیز دارای 2 پورت اترنت 10/100 است که 16 پورت را دارا می باشد همچنین دارای تقسیم کننده آنتن نیز می باشد.

از فواید وجود گیت وی می توان به صرفه جویی در هزینه، بک آپ، سازگاری بالا با برندهای اصلی IP-PBX و Softswitch، تنظیم کردن همه چیز به راحتی در رابط مدیریت مبتنی بر وب، ادغام آسان اشاره کرد. این گیت وی رکمونت یکی از پرفروش ترین محصولات این سری کمپانی یستار است که منبع تغذیه آن AC 100-240V می باشد. برای استقرار سرویس‌های VoIP و GSM مقرون‌ به‌ صرفه طراحی شده است، یک راه‌حل عالی اتصال GSM ایجاد می‌کند و شرکت ها را قادر می‌ سازد تا با شماره تلفن همراه مشتریان و ارائه‌ دهندگان خدمات برای ارائه خدمات پایان تماس تماس برقرار کنند.شامل ویژگی هایی مانند SIP Proxy Registrar برای تلفن های IP، سانترال ویپ، مسیریابی تماس های ورودی و خروجی، ارسال و دریافت اس ام اس با رابط وب، عملکرد برگشت تماس، مسیریابی کمترین هزینه (LCR)، کیفیت صدای برتر (صدای فوق العاده EFR)، ساده است. پیکربندی مبتنی بر وب، و ادغام و نصب آسان است. این گیت وی با داشتن VoLTE برای تماس های HD پشتیبانی می کند. از اتصال موبایل برای SMB پشتیبانی دارد.

VoIP به سرعت در حال تبدیل شدن به استانداردی برای ارتباطات تجاری در سراسر جهان است، در حالی که هنوز نیاز به اتصال PBX قدیمی آنها به IP-PBX جدید، قبل از از بین بردن چنین سیستم های قدیمی وجود دارد. با این محصول، می‌توانید عملکرد SIP Trunking را به صرفه به سانترال قدیمی موجود خود اضافه کنید. ترانکینگ SIP برای هر کسب و کاری که مایل به کاهش هزینه های مخابراتی و افزایش کارایی است مناسب می باشد. تلفن های آنالوگ و دستگاه های فکس را نیز می توان به ترانکینگ SIP متصل کرد. این یک راه عالی برای بهره مندی آسان و راحت از مزایای VoIP در عین حفظ سرمایه گذاری در تجهیزات قدیمی است. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گیت وی ویپ یستار مدل TG1600 بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 1087
  • بازدید کلی : 1097
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی